Nytt Betyg (Recension) system

Jag har insett att det betyg-systemet jag har just nu är lite förvirrande - speciellt när jag alltid ska envisas med att ha ,någonting - så jag har bestämt mig för att byta från 1-10 till 1-5 stjärnor. Det känns bättre och lättare att hålla reda på.
Jag kommer inte att ändra betygen på de recensioner jag har lagt ut, men jag kommer att ta bort alla , tecken.

Jag kommer dessutom att börja skriva recensioner om hela serier, eftersom att det finns så många bra serier jag redan har läst och vill skriva recension om. Så det blir jobbigt att skriva en recension om varje bok i serien. I stället så skriver jag en recension för en hel serie.



= Hoppas att jag aldrig stöter på något sånt här hemskt igen. 





= Kommer förmodligen aldrig att läsa igen.






= Inte så illa.





= Förtjänar en plats i mitt hjärta.






= Vad sitter du här och glor på? Stick och läs boken! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0