Månadssammanfattning: September 2013

September:

 

Lästa: 

1984 - George Orwell
Shoo len - Douglas Foley
Above - Kristin Cast
Hunting Kat - Kelley Armstrong
Lilith - Francesca Lia Block
 
Antal: 5
Antal lästa detta året: 51

Svenska: 0
Engelska: 5

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 3
Manliga författare: 2
 
 
Bästa bok: Hm. 1984.
 
 
 
En bok jag inte rekommenderar: Jag är inget stort fan av Kristin Cast (fråga mig inte varför jag fortsätter att läsa historier av henne) och det bevisades ännu en gång.
 
Recensioner: Inte en enda recension skriven. 
 
Sammanfattning: Dålig månad. De flesta jag läste var noveller och annars gick det bara drygt. Läste ut en bok från mitt klassiker tema: 1984, vilket jag i för sig är ganska glad över. Annars så var det en helt totalt dålig läs och bloggmånad.

Planeringar för nästa månad: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0