En hälsning från döden

Hejsan mina kära läsare!

Jag är väl medveten om att jag inte har skrivit ett enda inlägg på över 2 månader och att jag i stort sätt har varit knäpptyst sedan dess, och jag ber om ursäkt för det. Jag har tagit en massa pauser förut, men det här måste nog vara det längsta, helt utan förvarningar dessutom. Känner mig lite dum.
 
Anledning? Sanningen är den att jag egentligen inte har någon stor anledning till varför. Visst kan jag skylla på skolan, för det är delvis sant, jag har extremt mycket just nu och känner mig ganska stressad näst intill hela tiden. Men egentligen är det inte sant. För jag har haft tid, man får alltid det någon gång. Problemet är väl bara att jag inte har haft någon lust att logga in på min blogg lite. Samma sak går även för läsningen tyvärr. Ska nämlingen snart lägga upp två månadssammanfattningar och dem är jag inte så stolt över. Tror de kan vara de värsta på två år. Så ja, intresset har verkligen inte varit där. Varje gång jag har faktiskt fått tid över så gör jag alltid något annat i stället.
 
Jag tänker inte komma med mitt gamla och säga att jag tänker förbättra mig och lägga ut ett inlägg varje dag, för det kommer förmodligen inte att hända så som det ser ut just nu. Visst tänker jag inte gå tillbaka till att vara tyst i två månader men jag tror bara att jag behöver ta det lite lugnt. Gå i långsam takt. Så vad jag tänker göra är helt enkelt att låta bloggen långsamt vakna till liv igen. Så jag hoppas att ni kan förstå det, och förlåt återigen för att jag bara försvann så! <3

 
Men över till något roligare. Måste bara få dela med mig utav den här otroliga lyckan:
 
 
Yes I love it and yes I am super exited!
 

Det här är helt sjukt. Jag ska äntligen få se en utav mina absolut favorit böcker någonsin bli till film, utav ett sånt underbart crew och cast. För Catching Fire är min favoritbok i serien och innehåller några otroliga stunder. Älskar verkligen den boken och vill så gärna att filmen ska vara bra. Jag vet att man inte ska ha så höga förväntningar på filmateriseringar, men jag kan inte låta bli då jag har älskat EXAKT ALLT som har kommit ut kring den här filmen än så länge. De har träffat mitt i prick och ska jag vara ärlig så tror jag att CF kommer att vara bättre än HG, som jag också tyckte om men även blev lite besviken på. Jag menar allting talar ju till det: en dubbelt så stor budget, nya underbara castmedlemmar (missförstå mig inte, jag älskade de gamla också!), en stilla kamera o.s.v.
På onsdagen så ska jag se den med min syrra och min kusin. Helgen därefter ska jag även se den med två vänner, så det ska definitivt bli kul. Det känns så bra, bara 5 dagar kvar :)
 
Btw; ifall någon utav er också ska se CF på premiärdagen kl: 18.00 på Royal så säg till!
 

Kommentarer
Postat av: Olli

Jag ska på CF fredagen två dagar premiären efter men åh vad jag längtar! Min favorit bland de tre böckerna.

Svar: Ja! Min med <3Vad tyckte du då? För mig var den helt underbar och älskade hur mycket den följde boken.
Rebecca

2013-11-18 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0