☼ Sommarlov ☼

Yay! Finally some vacation :D

Fick sommarlov igår och känner mig hur glad som helst. Att veta att man nästan har två hela månader av lov från och med nu känns helt underbart. Finns så många saker jag vill göra denna sommaren och hoppas att det mesta blir av!
 
Just nu är jag hos m & m i Kävlinge och internetet suger verkligen här, men kommer hem i morgon förmiddag så det ska inte bli några problem. Kommer annars inte vara borta så mycket (där jag inte har tillgång till internet) och tänker vara aktiv på bloggen. De enda gångerna jag vet att jag kommer att vara ganska frånvarande är 4 dagar i mitten av juli och veckan innan jag börjar skolan i augusti.
 
Jag har en hel del nya saker jag ska prova på på bloggen nu i sommar och förhoppningsvis ska det också gå bra. Tänkte även uppdatera bloggens design.
Ser mycket fram emot det och hoppas att ni också gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0