Månadssammanfattning: April 2013

April:

 

Lästa:

A Million Suns - Beth Revis
Clockwork Princess - Cassandra Clare
Varma Kroppar - Isaac Marion
Before I wake - Rachel Vincent
Fragments - Dan Wells
 
Antal: 5
Antal lästa detta året: 21

Svenska: 1
Engelska: 4

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 3
Manliga författare: 2
 
 
 
Bästa bok: Clockwork Princess! Första tiopoängaren detta året.
 
 
En bok jag inte rekommenderar: Hm... av dessa får det bli Varma Kroppar. För första gången på länge tyckte jag om filmateriseringen mer än själva boken.
 
 
Recensioner: 3 publicerade och två färdigskrivna, så det känns bra :)


Sammanfattning: Det här var inte i heller någon toppen månad. Början gick jätte bra och det flöt på, men sedan läste jag en av böckerna i nästan två veckor och det var någonstans där som något gick snett :/
Den här månaden fyllde jag även år och hade en fantastisk födelsedag, med några fina böcker. Är super nöjd!
 

Planeringar för nästa månad: Eftersom att jag är lite efter med den här sammanfattningen så är maj faktiskt redan över, och då tycker jag inte att det är så lönt att skriva ngåot här. Ni får kolla på maj sammanfattningen i stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0