Valentines Day - Vad gjorde jag? + Book Haul

Igår när alla andra hade det mysigt och njöt av en fin alla hjärtans dag, så tillbringade jag dagen på ett mycket mindre trevligt ställe: sjukhuset.
På Lunds lasarett var jag från ungefär tio på morgonen till fem på kvällen, fast jag sov (var sövd) största delen utav tiden. Jag fick nämligen mitt öga opererat eftersom att jag skelar och har gjort det hela mitt liv.
Jag blev ganska sakdeglad när datumet äntligen blev bestämt för någon månad sedan, jag har ju väntat på det här i hela mitt liv. När jag var väldigt liten sa läkarna att det skulle gå över när jag växte och blev äldre. Det gjorde det inte. Då sa de i stället att det skulle gå över i puberteten. Nu är jag ungefär i mitten av det och inga förändringar har hänt, så de bestämde sig äntligen för att ta tag i det. Och det är nu över. Det är en skön känsla.
Idag är ögat oerhört rött, ganska svullet, irriterat och svider och bultar lite då och då. Men det går framåt och det är så skönt att det äntligen är gjort :)

Hur som helst så spelade jag in en Book Haul i förr går och har inte haft tid att redigera den och sådant förrän nu. I Book Haulen nämner jag också operationen lite kort.
Enjoy!
 
 
 
 Hoppas alla andra har haft en bra Alla Hjärtans Dag! <3
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

Fin bookhaul, vill också läsa "shadows and bones"!

Skönt ändå att operationen är gjord och tur att det gick bra! :)

Svar: Tack! :)Ja, det känns verkligen jätte skönt.
Rebecca

2013-02-15 @ 12:09:19
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Lena

Även jag kommer förmodligen operera min skelning inom de närmaste åren. Upplevde du att operationen gick lätt och bra?

Svar: Ja, inga komplikationer eller så. Det gick snabbt och uppvaknandet efteråt gick också bra. Kände knappt något när jag vaknade och blev pigg igen ganska snabbt :)
Rebecca

2013-02-15 @ 17:54:29
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Anna - Boktycke

Hoppas att ditt öga återhämtar sig snabbt! Hehe, jag brukar också ha en massa recensioner liggandes på datorn utan att publicerar dem, fast då beror det på att jag inte vill spamma min egen blogg med massa recensioner :p

Svar: Ja, det hoppas jag också :)Haha, kul att man inte är ensam :p
Rebecca

2013-02-15 @ 18:11:28
URL: http://boktycke.se
Postat av: Ebba

Håller helt med dig om Tankeläsaren/Graceling! Läste ut den idag faktiskt och blev jättebesviken, inte alls så bra som jag trodde :(

Fin book haul! ^^

Svar: Skönt att inte vara ensam. Känns som att alla andra älskade den :)
Tack!
Rebecca

2013-02-15 @ 22:05:23
URL: http://iceandfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0