Tröjan som Adrian målade...

...i The Indigo Spell är titeln på nästa bok i den suveräna Bloodlines serien, då The Fiery Heart. Det har vi vetat ett tag nu dock, men idag har även omslaget visats för första gången.
 
 
Helt okej tycker jag. Gillar färgerna, textstilen och blomsymbolerna. Tycker också om att modellen som ska föreställa Sydney är väldigt likt den Sydney jag har föreställt mig. Adrian däremot (som jag antar är han i bakgrunden) är däremot inte hur jag hade föreställt mig honom, precis som på de andra omslagen. Dessutom så ser han riktigt ditklistrad ut och jag gillar inte när man så tydligt kan se att de är ihopsatta. Ser ganska fake ut då.
Men annars, muy bien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0