Bookhaul #2 (Bokvideo)

Andra gången jag provar på en bokvideo, den här gången en mer personlig då jag visar mitt ansikte. Förlåt för att videon är så förfärligt lång, tänkte göra den kortare och fick spela in nytt två gånger men sedan orkade jag inte mer. Får verkligen ta och skärpa mig till nästa gång! ;)

 
Btw: ursäkta ljuden i bakgrunden. Det var min familj som stod och pratade i hallen utanför mitt rum. Blev själv lite irriterad. Och sedan har jag ingen aning om varför videon hela tiden skimrar lite blått, det blev så när jag laddad upp den på youtube men jaja, hoppas ni blir nöjda ändå :)

Btw 2: märkte inte förens nu att ljuset hela tiden skiner lite extra på min näsa, så det ser lite roligt ut.

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Vad kul att få se dig! Håller absolut med om att det är mycket mer personligt om man ser personen bakom bloggen. Lite avundsjuk på alla inbundna böcker du har fått hem. Känns så lyxigt.


Svar: Haha ja, jag märkte också sedan att alla utom en var inbundna så det var lite kul :)
Rebecca

2012-09-14 @ 18:15:52
URL: http://boktycke.se
Postat av: Lisa

Många bra böcker du har fått hem! :D

Svar: Ja, är själv ganska uppspelt :)
Rebecca

2012-09-15 @ 10:59:37
URL: http://bladvandaren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0