Status och annat

Jag tänkte skriva det här inlägget så att ni vet var jag håller hus just nu:
 
Okej, låt oss börja såhär: jag vet att uppdateringen suger just nu och jag vet att det suger ännu mer när jag säger att den inte kommer att bli bättre i de två kommande veckorna. Det blir kanske ännu sämre. Har tyvärr jätte mycket prov, uppsattser och läxor som ska lämnas in om två veckor. Precis innan höstlovet.
Eftersom att jag nu får slutbetyg kommer det inte längre att vara så stressat veckorna innan jullovet och sommarlovet, utan det kommer i stället att vara innan höstloven och påskloven. Detta eftersom att lärarna bestämmer slutbetyg och pratar med oss och sådant de sista veckorna. Då är det dock lite lugnare för oss elever.
 
Men nu ska vi inte sitta och deppa över det! :)
Märkte faktiskt att jag har 6 färdiga recensioner sparade på datorn och 1 på mobilen. Så de kommer jag i alla fall att publicera de kommande två veckorna. Sedan får vi helt enkelt se. Det kommer att gå ganska segt med läsningen just nu också tyvärr. Men jag lovar att uppdateringen kommer att bli mycket bättre sedan på höstlovet, då kommer jag förhoppningsvis att för det mesta vara fri från allt skolarbete.
 
Tänkte bjuda på den här fina fan-made'a bilden också:
 
 
 -I'll see you at midnight
 
Någon som kan gissa vilken scen det är från catching Fire? Det är alltså Katniss och Peeta då ;)
 
Trackback
RSS 2.0