Back on Track!

Yes, I am finally back on track! :D
 
Äntligen har jag fått mitt efterlängtade höstlov och det är en riktig lättnad. Har haft så mycket att göra i skolan att det ska bli så skönt att ta en liten paus. Dock inte helt och hållet, har fortfarande några prov som ska klaras av veckan efter höstlovet men det är inga direkt så jätte svåra prov.
Eftersom att jag är tillbaka så kommer även uppdateringen att vara tillbaka och har tänkt för den kommande veckan att höja den lite extra. Ska försöka att ha super uppdatering nu på höstlovet och har planerat att bland annat: fortsätta på min 30 days of books som verkar ha stannat av helt, göra lite roliga bokenkäter jag har haft sparade på datorn, ha lite allmän uppdatering och såklart publicera en massa recneisoner :)
 
Och för att piffa upp inlägget lite kommer här nu ännu en Hunger Games fan art (tycker de är så himla fina):
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0