3 nya bibliotekslån....

...trots mina 6 andra lånade och olästa böcker, som jag redan vet att jag förmodligen inte kommer att hinna läsa innan de ska lämnas tillbaka. Har redan varit tvungen att lämna Wither eftersom att den var reserverad :( Aja, har redan reserverat den igen, så jag får snart chansen igen.
 
Hur som helst, tillbaka till de nya lånen och till mitt försvar så får jag faktiskt säga att jag har tagit väldigt snabb lästa böcker. Dessutom är en utav dem en guide, så den bläddrar man mest bara igenom.
Dessa tre är då:
 
 
(Så irriterande att man inte kan få dem i samma storlek)
 
Stop Pretending - What happened when my big sister went crazy av Sonya Sones
Den här boken såg jag skymten av lite snabbt i en bokhylla på biblioteket och jag plockade genast upp den. Av henne har jag förr läst Vad mina vänner inte vet och Vad min flickvän inte vet då jag gillade den första boken väldigt mycket, men tyckte däremot en andra var mycket sämre (men det hade endast med huvudpersonen att göra). Jag gillar böcker som är skrivna på vers, så det här ska bli kul!
Dessutom är den här boken riktigt tunn, bara kring 100 sidor lång. Sedan så är den ju skriven på vers, så det kommer att gå jätte snabbt att läsa ut den här boken. Behöver knappt en timme.
 
Fallen Under av Qwen Hayes
Såg omslget på den här boken och ville genast läsa den. Så öerhört fin, och den är ännu finare i verkligheten än på bilden. Sedan såg jag dessutom att den var rätt så tunn, så då tänkte jag perfekt! Har dock ingen aning om vad den handlar om, förutom att det är något övernaturligt, så det ska bli väldigt kul.
 
 
The Hunger Games - The official illustrated guide
Jag hade precis bestämt mig för att jag nöjde mig med de två redan nämnda böckerna. Men sedan när jag var påväg ut därifrån så såg jag skymten utav den här i ögonvrån, tog tag i den direkt! Har redan bläddrat i den lite snabbt och kan säga så mycket som att jag inte vill lämna tillbaka den. Boken är så fin och jag älskar all den intressanta informationen som finns med. Ett måste för alla Hunger Games fans!
 
Det ska bli kul, men får se hur mycket jag hinner med att läsa nu.
 

Kommentarer
Postat av: Boktrollet

Den boken är nog den enda jag inte har av alla Hunger Games böckerna måste köpa hem den någon gång känner jag :D

Svar: Det gör du så rätt i! Den är väldigt fin :)
Rebecca

2012-10-06 @ 23:20:23
URL: http://boktrollet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0