Wiiiiiiihhhoooo!!

Finally!! Som jag har längtat och suktat. Det är knappt sant hur mycket jag har längtat. Älskar ju den här serien så himla mycket, helt klart en utav mina favorit serier. Ingen tvekan om saken. Men tillbaka till saken: i morse/natt klockan 4.00 så var det premiär för (ja, ni vet det förmodligen redan) City of Bones trailern :DDDDDDDDDD
Här är den äntligen, i sin fantastiska form:
 
 
 
Och ja, vad ska man säga. Den är allt som jag hade väntat mig. Nej, där ljög jag, den är BÄTTRE!! Jag rös flera gånger när jag såg den, älskar action scenerna, älskar verkligen Lilly som Clary och allt, åh! Nu måste jag bara vänta till 23 Augusti, usch det verkar så långt borta, får se ifall jag överlever,
Måste dock bara påpeka att jag fortfarande är väldigt osäker på Jamie som Jace. Alltså han ser bara inte ut alls som jag hade tänkt mig Jace. Jag har sagt att jag tänker ge honom en riktig chans, för att han är en väldigt bra skådespelare, och tänker hålla det. Så det är bara till att hoppas! :)

Nu är jag nyfiken på vad ni tycker. Blir Jamie bra ändå tror ni? Var det något speciellt ni tyckte om eller inte tyckte om? Jag vill veta!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Var också osäker på Jamie som Jace tidigare, men trailern lyckades faktiskt övertyga mig. Tror nog att han blir bra trots allt. Han är inte heller den Jace som jag tänkte mig, men ju mer man tittar på honom desto mer lik tycker jag att han blir. Det där lät lite knas, men du förstår nog vad jag menar ^^

Svar: Jo, jag förstår för att jag känner ungefär likadant. När han först blev castad som Jace så gillade jag det inte alls. Men sedan har det börjat att släppa mer och nu är jag nästan, nästan säker på att han kommer att bli bra ändå. Om inte annat så hoppas jag att självaste filmen kommer att övertyga mig ;)
Rebecca

2012-11-16 @ 17:45:24
URL: http://boooklovin.blogspot.com
Postat av: Rebecca :)

Trailern typ ägde så nu kan jag verkligen inte vänta till augusti! :( ;)

Svar: Du är inte ensam kan jag säga! :)
Rebecca

2012-11-23 @ 16:21:28
URL: http://thequestionmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0