Sammanattning utav April läsning

April:

Lästa:

Nightshade - Andrea Cremer

Här ligger jag och blöder - Jenny Jägerfeld

Ögat över månskäran - Libba Bray

Anna and the french kiss - Stephanie Perkins

Graceling - Kristin Cashore

När jag lät dig gå - Gayle Forman

The Summoning - Kelley Armstrong

Hex Hall - Rachel Hawkins

-
Antal: 8

Svenska: 3
Engelska: 5

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 8
Manliga författare: 0 (Blää....)

Bästa bok: Kan som vanligt inte välja. Det står mellan Nightshade, Anna and the french kiss och När jag lät dig gå, för de tre vart verkligen super!

Sämsta bok: Graceling eller Här ligger jag och blöder, båda blev jag tyvärr väldigt besviken över. De är fortfarande okej dock.

Recensioner: 6 stycken, snart 7 (när jag har skrivit klart min Hex Hall recension).

Sammanfattning: Hm.... Kanske inte lika bra som de andra månaderna, men ändå helt okej. Många recensioner och bra böcker denna månaden också måste jag tillägga. Hoppas dock på fler lästa böcker nästa månad.

Att förbättra till nästa månad: Fler lästa böcker!! Jag känner att det tyvärr börjar gå neråt nu och måste börja gå uppåt igen istället. Antalet lästa böcker är fortfarande relativt okej, men jag måste akta mig.
Dock ser ändå nästa månad ändå lovande ut, då jag ska få tre utav de böcker som jag har längtat mest efter detta året och då kommer jag att läsa, tro mig. Dessutom så ska jag läsa en massa spännande fortsättningsböcker som jag längtar till! Ja, jag känner mig väldigt peppad just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0