Sammanfattning utav Februari läsning

Februari:

Lästa:
Feber - Maggie Stiefvater
Boktjuven - Markus Zusak
Fallen - Lauren Kate
Dragon's Oath - P.C and Kristin Cast
Vampire Academy - Richelle Mead (för andra gången)
Frostbite - Richelle Mead (för andra gången)
Shadow Kiss - Richelle Mead (för andra gången)
Blood Promise - Richelle Mead (för andra gången)
Spirit Bound - Richelle Mead (för andra gången)

Antal: 9

Svenska: 2
Engelska: 7

Omläsningar: 5

Kvinnliga författare: 8
Manliga författare: 1 (Återigen lyckades jag med åtminstonde en manlig författare.)

Bästa bok (inte omläsning): Boktjuven, utan tvekan.




Sämsta bok: Svårt val mellan Dragon's Oath och Fallen. Men det får bli Dragon's Oath eftersom att de till och med förstörde min syn på några karaktärer jag gillade innan.

Recensioner: Bara 2 stycken faktiskt. Men det ska bli 1 till senare om hela Vampire Academy serien. Kanske också blir en recension på Fallen.

Sammanfattning: Början utav den här månaden gick okej och nu den senaste veckan gick sjukt bra, då jag läste nästan hela Vampire Academy serien, men det vart i mitten utav månaden det gick dåligt. Jag fastnade i Fallen och kom ingenstans, jag tappade väl lusten helt enkelt. Men jag är sammanlagt faktiskt nöjd :)

Att förbättra till nästa månad: Jag säger samma sak som förra månaden; att jag är nöjd. Jag skulle kunna säga mindre omläsning men eftersom att de här fem omläsningarna vart planerade så känns det ju lite dumt. Och ja, manliga författare är ett hopplöst fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0