Sammanfattning utav Maj läsning

Maj:

Lästa:
Clockwork Prince - Cassandra Clare

Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins

Det är så logiskt, alla fattar utom du - Lisa Bjärbo

Matchad - Ally Condie

City of Lost Souls - Cassandra Clare

Den farliga leken - Mari Jungstedt

Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar - Jeff Kinney

Dagbok för alla mina fans: Ett hopplöst fall - Jeff Kinney

-

Antal: 8

Svenska: 5
Engelska: 3

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 6
Manliga författare: 2

Bästa bok: Kan som vanligt inte välja. Det står mellan City of Lost Souls, Lola and the Boy Next Door och Clockwork Prince.


Sämsta bok: Den farliga leken av Mari Jungstedt.

Recensioner: 4, ska bli tre till.

Sammanfattning: Hm.... Jag var med om en väldigt jobbig period under mitten utav denna månaden och därför fick tyvärr också läsandet lida väldigt mycket. Men är ändå stolt att jag lyckades ta mig ur det snabbt och det slutade med åtminstone 8 lästa böcker. Så är ändå nöjd.

Att förbättra till nästa månad: Fler lästa böcker! Sa samma sak förra månaden och nu menar jag det verkligen. Har hela sommarlovet framför mig och en massa tid, så här ska det läsas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0