Äntligen!

Jag kom igår hem från flygplatsen, trött och utmattad, efter en vecka i Grekland, Kreta. Och bra har jag haft det, det är så skönt att bara släppa allting och bara slappna av en vecka med sol och bad. Och god mat såklart :)
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om att vara hemma igen, men besviken på vädret blev jag ju. Samtidigt som det är skönt att känna igen sig igen. Det är väl som dem säger att borta är bra medan hemma ändå är bäst!
Nog pratat om det. Jag har idag varit på posten och hämtat två väldigt efterlängtade böcker. De kom egentligen i måndags men eftersom att jag var i Grekland då så kunde jag inte hämta dem förens idag. Kan ni gissa vilka det är?

Ingen förvåning va? ;)

Det känns som jag är den sista som har fått dessa, men lycklig som in i är jag ändå. Har börjat lite på The golden lily och besviken har den inte gjort mig än, tvärtom :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0