Fler karaktärer castade!

 
City of Bones nyheter igen!
 
För bara en halvtimme sedan annonserade Cassandra Clare att Magnus Bane och Jocelyn Fray nu har blivit castade. Godfrey Gao, som både är modell och skådespelare, kommer att spela Magnus och Lena Headey kommer att spela Clary's mamma Jocelyn. Wow, detta gillas väldigt mycket utav mig, då till att börja med Godfrey ser bra nära ut hur jag hade förställt mig Magnus (dock med lite längre hår) och hans audition var enligt Cassandra Clare 'awesome'. Så han är jag väldigt nöjd med.
Även Lena känner jag mig väldigt nöjd med då hon är en fantastisk skådespelerska, jag känner igen henne från Game of Thrones. Så ja, jag känner mig väldigt glad just nu, väntar bara spänt på att de ska casta Alec också.
Här är några bilder på Godfrey och Lena:
 
 
 
Från Game of Thrones:
 
Tänkte också passa på att säga att det går lite dåligt på läsfronten just nu. Ibland läser jag jätte mycket när jag är ledig, ibland knappt alls. Tyvärr är det den andra just nu. Men jag kommer förmodligen att läsa ut Under din hud idag och imorgon ska jag börja på Rör mig inte. Förhoppningsvis ska jag hinna skriva lite recensioner också :). Och nu kom min mamma in med lite glass åt mig, gott gott. Nu ska det ätas och läsas här!
Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wiiie, du har vunnit min tävling! :D

Svar: Ja, och det är jag otroligt glad över! :D
Rebecca

2012-07-22 @ 20:35:26
URL: http://bladvandaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0