Omläsning?...

Jag har tänkt mycket på att skriva en recension om Vampire Academy serien den senaste tiden och känner att jag har glömt en hel del saker från böckerna. Inte några stora och särkilt viktiga händelser, men ändå så tycker jag att serien känns lite avlägsen. Som att den finns väldigt långt borta, trotts att jag har hela serien i min bokhylla.
Men i och för sig så vart det ett tag sedan jag läste serien. Känner att jag får ta och läsa om alla böckerna nu någon dag och den här gången på engelska. Och det ska jag, efter att jag har läst ut alla de olästa böckerna som står i min bokhylla, och sedan efter det ska jag skriva en recension. Absolut! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna - Wonderfulbooks

Åh, jag har också tänkt läsa om alla Vampire Academy böcker! :)

2012-01-29 @ 11:30:15
URL: http://wonderfulbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0