Sportlov och lite annat...

Det är då äntligen sportlov och åh vad jag har längtat. Äntligen prov och läxfri. Nu har jag tid till att göra en massa saker som det vart mening att jag skulle göra för länge sedan och så ska jag även träffa en massa vänner jag inte träffat på länge. Dessutom kommer det att bli läsning, en massa läsning. Och som att det inte vore nog så startar ju även bokrean på onsdag. Jag ska gå dit med min kusin eftersom att hon ska sova över här. Vi kommer att få gå upp tidigt *suck*. Men det kommer att vara värt det eftersom att akademibokhandeln som ligger nära mig har ett speciellt erbjudande att man kan köpa 4 reaböcker till priset av tre. Men det gäller bara mellan 7-10 på morgonen. Det får man ju inte missa.
Dock har jag ingen aning om ifall det är likadant på alla andra akademibokhandlar. Har inte kollat upp det, tyvärr. Hur som helst så kommer jag att göra ett till inlägg om bokrean senare, efter att jag har kollat upp mer noga vilka böcker som är med.

I övrigt så läste jag ut Frostbite i morse och har nu börjat på Shadow Kiss av Richelle Mead. Vad jag har längtat till att få läsa den igen :). Kul och mysigt ska det bli. Speciellt nu när jag har kommit till den lite bättre halvan av Vampire Academy serien. Etta och tvåan är fortfarande väldigt bra men inget slår trean, femman och sexan.



Dessutom ska jag också skriva en recension om Fallen snart, eftersom att jag kände att jag måste publicera åtminstonde en recension medan jag läser Vampire Academy serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0