Me, confused?

Okej, nu är det såhär att jag gick in på amazon för att förbeställa Shades of Earth, tredje och sista boken i Across the Universe serien. Datumet då den ska komma ut är ju 15 Januari, det står det på alla sidor. Men på amazon säger dem att den inte ska publiceras förens den 2 Maj! Jag hade i för sig kunnat förstå det ifall det bara var någon dags skillnad, men nu är det nästan ett halvår vi pratar om. Det är speciellt konstigt när till och med adlibris säger att de ska börja sälja den nu i Januari.
Tror ni att det är möjligt att de kanske har råkat skriva fel datum, eller tror ni att det finns någon annan förklaring? :) Vågar inte riktigt förhandsbeställa den om det nu visar sig att jag inte kommer att få den förens i maj.

Kommentarer
Postat av: Madeleine K

Det kan vara att just den utgåvan kommer ut 2 maj.

Svar: Jo, tänkte också först något sådant. Men sedan såg jag att de gav ut just den utgåvan på adlibris och the book depository även i Januari...
Rebecca

2012-12-31 @ 12:43:40
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
Postat av: Underbara Böcker

På bookdepository står det också januari och på beth revis hemsida står det januari så gissar att det är en felskrivning :)

Svar: Ja, förmodligen :)
Rebecca

2012-12-31 @ 13:23:23
URL: http://www.underbarabocker.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0