Book Haul #4 (Del 1)

Nu kommer äntligen den här videon, som då är väldigt försenad. Dock, precis som jag säger i videon, så spelade jag in en innan men den blev över en halvtimme lång så jag fick göra om den. Och sedan har jag inte haft tid förens nu. Enjoy!

 

Btw: Ursäkta ifall jag säger vissa saker fel, var lite stressad. Skulle nästan precis få besök då och ville hinna bli klar.
Btw 2: Insåg inte att musiken i bakgrunden var så hög förens senare :/

Och just det: Gott Nytt År! :D
 
(Fotnot: Herregud alltså, måste bli bättre på att korta ner mina videor. Blir alldeles för långa. Vet inte hur jag lyckas. Ska ta och skärpa mig till nästa år. Får nog bli en utav mina nya nyårslöften :) )

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jättefin book haul! The perks of being a wallflower är helt underbar, hoppas du inte blir besviken :)

Svar: Tack så mycket! :)Hoppas jag också.
Rebecca

2012-12-31 @ 10:15:55
URL: http://iceandfire.blogg.se
Postat av: Lena

Trevlig book Haul. Önskar dig ett Gott Nytt År!

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecca

2012-12-31 @ 13:43:17
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0