Månadssammanfattning: Juli

Juli:

Lästa:

När jag vaknar finns du inte - Cat Patrick

Den andre Will Grayson - John Green & David Levithan

Patrials - Dan Wells

Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet - Jennifer E. Smith

Under din hud - Melissa Marr

Rör mig inte - Tahereh Mafi

Cloaked - Alex Flinn

Berusad av evigt liv - Melissa Marr

Antal: 8
Antal lästa detta året: 61

Svenska: 6
Engelska: 2

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 6
Manliga författare: 3 (Räknar både Levithan och Green här!)

Längsta bok: Partials, med sina 480 sidor.
Kortaste bok: Den statistiska..., med sina 206 sidor.
 
Bästa bok: Partials, absolut! (Kommer en recension på den snart)
 
 
Sämsta bok: Berusad av evigt liv får det bli. 
 
Recensioner: 2 stycken publicerade. De resterande är påväg. Fick skriva en del recensioner på böcker från föra månaden också, så var därför det gick - går - lite segt.

Sammanfattning: Hmm.... Den här månaden har gått sådär på de flesta punkter. De flesta böckerna har varit medelmåttiga och det är kanske därför det gick lite segt, har inte känt mig så motiverad. Har dessutom som vana att jag antingen läser jätte mycket när jag är ledig eller inte alls mycket. Tyvärr lutar det just nu mot det andra.

Att förbättra till nästa månad: Fler recensioner, igen! Är fortfarande lite efter, men jag börjar komma i kapp. Och förhoppningsvis kommer jag läsa lite mer nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0