Casting News!

Japp, återigen är det en massa nya karaktärer som har blivit castade inom filmatriseringen utav City of Bones och Catching Fire.
 
(Klicka på bilderna för att komma till Cassandra Clares hemsida, då hon berättar om skådespelarna)
Om vi börjar med City of Bones så har äntligen den sista huvudkaraktären (för att jag räknar honom delvis som en huvudkaraktär, speciellt med tanken på CoFA och CoLS) Alec Lightwood castats. Och som jag är nöjd; ser precis ut som jag hade föreställt mig honom och vad jag har hört så ska han vara en väldigt bra skådespelare. Välkommna Kevin Zegers:
 
 
 
Madame Dorothea, Luke, Brother Jeremiah och Hodge är de andra karaktärerna som också blivit castade. Måste säga att jag även är nöjd med detta även ifall jag inte har hört så mycket om vissa utav dem. Ser åtminstone ungefär ut som jag har tänkt mig.
 
CCH Pounder (jippi!) blir Madame Dorothea....
 
 
....Jared Harris blir Hodge.....
 
(Vet inte varför jag inte kan få den i större storlek)
 
.....Aidan Turner blir Luke.....
 
 
 
.....och sist men inte minst: Stephen R. Hart blir Brother Jeremiah:
 
 
 
Vidare till nästa filmaterisering: Ctaching Fire.
Här har det också castats en massa nya den senaste tiden. Bland annat Johanna Mason, som jag själv var väldigt spänd över! Men inte behövde jag oroa mig. Personen som fick den stora rollen som Johanna är....
 
 
.... Jena Malone! Är oerhört nöjd över henne och är helt säker på att hon kommer att göra ett bra jobb. Tycker dessutom hon är väldigt lik den Johanna jag har föreställt mig.
 
De andra som har castats är Wiress som ska spelas utav Amanda Plummer....
 
 
....och Mags ska spelas utav Lyyn Cohen:
 
 
Dessutom verkar det som att det är Sam Clafin som har fått rollen som Finnick. Han är definitivt favoriten och enligt många källor är det bekräftat. OBSERVERA att det inte är bekräftat utav just Lionsgate och är därför inte 100% säkert. Här är ändå några bilder:
 
 
Wosh, det var alla för den här gången. Finns inte så många kvar att casta nu och de som är kvar är bara bikaraktärer med inga större roller. Jo, väntar fortfarande på castingen av Valentine. Annars är det ingen sådär speciell.
Vad tycker ni? Skulle Sam passa som rollen för Finnick, om han nu får den? Och vad tycker ni om resten utav gänget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0