Impulsköp och Status

När jag vart ute på stan för någon dag sedan och gick förbi akademibokhandeln, vart jag tvungen att gå in och grabbade då tag i Matchad av Ally Condie.

Den har stått på min att-läsa lista ett tag nu och eftersom att den har kommit ut på svenska nu också så såg jag inga fel i att köpa den. Så nu har ännu en bok hamnat i min olästa hög som bara verkar bli större och större, det kvittar hur mycket jag läser från den :/

Hur som helst så har ni kanske märkt att mitt bloggande har blivit allt mindre och mindre, men jag har haft så mycket på gång och inte haft så mycket att skriva om så. Jag kan dock inte i heller lova att det blir bättre nu framöver, utan vi får se!

Men över till det roliga. Jag har snart läst ut Hex Hall, har ungefär en 50 sidor kvar som jag hade tänkt läsa ut idag, och jag tycker att den än så länge har varit rätt bra. Ingenting som får wow-effekten men definitivt en bok jag gillar!

Efter Hex Hall, så hade jag tänkt läsa Clockwork Prince (jag vet, jag har fortfarande inte läst den, men nu ska det äntligen bli av!) eftersom att CoLS kommer ut om någon vecka, och vad jag längtar till det! Men med tanken på City of Lost Souls så har boktrailern faktiskt också kommit ut. Och här är den:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0