Jul Book Haul #9

Nu är julen över och det nya året närmar sig med stora steg. Då har jag passat på att göra en jul book haul där jag pratar om alla böcker jag fått nu i jul. Obs att jag filmade denna videon på annandagen, så det var några dagar sedan. Hade inte tid att ladda upp den förrän nu :)

 
 
 
Alla titlar jag nämner:
 
Gameboard of the Gods - Richelle Mead
Last Sacrifice - Richelle Mead
The Fiery Heart - Richelle Mead
Untold - Sarah Rees Brennan
Allegiant - Veronica Roth
Opal - Jennifer L. Armentrout
Origin - Jennifer L- Armentrout
Nyckeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Vägen till maxade betyg - Mattias Ribbing
Vägen till mästarminne - Mattias Ribbing
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0