När man bestämmer sig för att några böcker till kan väl inte skada...

...så har man helt plötsligt en stor hög, med bara bibliotekslån!
Som ni kanske redan har gissat så var jag på biblioteket idag, för att lämna tillbaka några böcker och låna några nya. Jaja, jag lyckades att åtminstone begränsa mig till 5 stycken :)
Dessa är:
Den andre Will Grayson
Jag tycker om både John Green och David Levithan och när de har skrivit en bok tillsammans, då måste den givitvis läsas! Den har dessutom fått många fina recensioner.

Den statiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet
Också fått en massa fina recensioner. Desutom fick jag ett väldigt sug efter att läsa den här när jag tog upp den i biblioteket, vet dock inte riktigt varför.

Partials
Det här är en dystopi, behöver jag egentligen säga mer? Har dock inte läst något annat av Dan Wells men eftersom att många verkar tycka om hans böcker så blev jag självklart nyfiken. Jag hoppas verkligen att den här är bra :)

Under din hud
Jag tyckte i för sig inte så mycket om första boken Mer än ögat ser. Men eftersom jag hatar att släppa en serie så kändes det som dags att fortsätta på den här nu.

Rör mig inte
Har hört en massa om denna och det mesta låter bra. Blev själv väldigt nyfiken då :)


Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Omg har ni Partials i biblioteket?!! Är både imponerad och avundsjuk fast jag själv har köpt boken.

Svar: Ja, tydligen. Blev själv ganska chockad när jag såg den :)
Rebecca

2012-07-03 @ 20:30:44
URL: http://boktycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0