When I came home something was waiting for me!

Som rubriken säger så var det ett litet paket som låg och väntade på mitt skrivbord när jag kom hem från Göteborg för någon timme sedan :)
 
 
Först blev jag lite förvånad, men sedan öppnade jag det och såg att det var The fault in our stars av John Green. Alltså den boken jag vann hos Bladvändaren för någon vecka sedan och glad blev jag. Speciellt eftersom att den var i hardback, vilket jag faktiskt inte hade väntat mig. Tack återigen!
Är nu nästan lite nervös för att läsa den. Har hört så mycket gott om den och har väldigt höga förväntningar (vilket förmodligen inte är bra) och är därför rädd att jag ska bli besviken. Så vi får se när jag läser den, snart förhoppningsvis. Håller just nu på med Across the universe, som jag har en ungefär 50 sidor kvar i, då jag hoppas kunna läsa ut den i kväll. Har dessutom börjat lite i Min typ brosa, då jag nästan har kommit 100 sidor in i den. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du tycker om den! :D

Svar: Det hoppas jag också. Ska börja läsa den ikväll! :)
Rebecca

2012-08-12 @ 17:12:59
URL: http://bladvandaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0