Sammanfattning utav Mars läsning

Mars:

Lästa:

Last Sacrifice - Richelle Mead (för andra gången)

Forever - Maggie Stiefvater

Vampire Academy: The Ultimate Guide - Richelle Mead and Michelle Rowen

Bloodlines - Richelle Mead

Om jag stannar - Gayle Forman

Naomi & Ely's Kyssförbudslista - Rachel Cohn och David Levithan

Hungerspelen - Suzanne Collins (för tredje gången)

Var är Alaska? - John Green

Anna dressed in blood - Kendare Blake


Antal: 9

Svenska: 4
Engelska: 5

Omläsningar: 2

Kvinnliga författare: 8
Manliga författare: 2 (Eftersom att jag räknar med David Levithan här också.)

Bästa bok (inte omläsning): Kan inte välja mellan Om jag stannar och Bloodlines och Anna dressed in blood.


Sämsta bok: Det får bli Naomi och Ely's kyssförbudslista. Den vart inte dålig, bara inte lika bra som resten.

Recensioner: 6 stycken, 7 om man räknar med recensionen om filmatiseringen av Hunger Games. Dock har jag börjat lite på en recension om Anna dressed in blood också, som snart ska publiceras.

Sammanfattning: Det har gått lite sådär upp och ner den här månaden och det har aldrig lyckats bli över medelmåttigt. Dock är jag ändå nöjd över hur det slutade :)

Att förbättra till nästa månad: Jag har lika svårt för att skriva ett svar på den här varje gång. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle kunna förbättra, jag är ju nöjd. Jag skulle kunna nämna omläsningarna, men eftersom att även dessa två vart planerade så känns det väldigt dumt. Dock kan jag lova att det inte kommer att bli några omläsningar nu denna månaden, då jag har en massa olästa böcker i bokhyllan som jag måste ta itu med. Dessutom så fyller jag ju år denna månaden och då kommer jag förmodligen att få lite nya böcker. Jag ska också beställa nya böcker snart, då jag känner att det är dags. Det finns en masa uppföljare jag vill läsa ;)
Oj vad långt det blev ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0