Vampire Academy: Blood Sisters premiär 1 juni i Sverige!?

 
Igår när jag besökte sf's hemsida och kollade på listan med kommande filmer så blev jag väldigt orolig. Där står det nämligen att VA:BS ska ha premiär den 1 juni här, medan den fortfarande har premiär den 14 februari i resten utav världen. För mig är det här helt absurt. No freaking way att jag kommer att vänta 4 månader till, när det är en sådan film som jag har längtat väldigt mycket efter. Hade det varit någon vecka senare hade det varit helt okej, jag hade tll och med kunnat överleva ifall det var en månad men fyra? -.-
Jag läste dessutom på imdb att VA's premiärdatum är väldgit utspritt och har olika datum runt om i världen, värst är det för Spanien som måste vänta ända till 30 augusti. Just detta är inte alls bra för filmens 'box office' då den måste få in en hel del pengar ifall vi ska få några uppföljare.
Dessutom så står det fortfarande på imdb's sida att den har premiär 14 februari i Sverige. Förvirrande.
 
Jag hoppas som många andra att det bara har blivit något missförstånd och att de har skrivit fel, eller att de kommer att ändra det senare. Hur som helst så skickade jag faktiskt iväg ett email igår till sf där jag frågade om anledningen till detta och ifall det skulle kunna komma att ändras i framtiden. Än har jag inte fått något svar men jag tänker definitivt lägga upp det här på bloggen när jag får det :)
Nu ska jag bara hålla tummarna och hoppas, hoppas, hoppas!
 
(Och tänkte bara tillägga att inom de kommande timmarna kommer det äntligen att dyka upp en City of bones film recension)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, hoppas inte det stämmer :( Jag kommer inte heller orka vänta så länge!

Svar: Sf svarade på mitt meddelande och det verkar som att det kommer att bli så så som det ser ut just nu, men de sa även att det fanns en rätt så stor chans att det skulle kunna ändras då det är rätt lång tid kvar. Dessutom så var premiärdatumet till en början satt den 21 juni, så de har redan ändrat det en gång och vem har sagt att de inte kan ändra det fler gånger ;)Hur som helst så får vi hålla tummarna och hoppas.
Rebecca

2013-09-06 @ 21:54:17
URL: http://bladvandaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0