Månadssammanfattning: Oktober 2013

Oktober:

 

Lästa: 

Bring me to life - Alyson Noel
Escape from Furnace: Fugitives - Alexander Gordon Smith
Escape from Furnace: Execution - Alexander Gordon Smith
 
Antal: 3
Antal lästa detta året: 54

Svenska: 0
Engelska: 3

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 1
Manliga författare: 2
 
 
Bästa bok: Execution.
 
 
 
 
En bok jag inte rekommenderar: Ingen. Alla var bra
 
Recensioner: Inte en enda recension skriven nu i heller.
 
Sammanfattning: Jämfört med denna månaden var förra guld. Oktober gick verkligen extremt dåligt, helt klart den sämsta månaden på 2 år ilket säger en hel del :(
Men nu ska jag inte bara vara negativ. Jag läste faktiskt äntligen ut Furnace serien och kan glatt meddela att allt som allt så tyckte jag vädligt mycket om serien. Lite upprepande och så men annars var den bra. Mer får ni läsa i en recension om hela serien som ska publiceras snart.

Planeringar för nästa månad: Jag ska bara sätta två mål för nästa månad. Försöka bli mer aktiv. Läsa klassiker. Men jag ska även försöka hitta tillbaka till den underbara drivkraften, som gör att jag tycker om att blogga och läsa så mycket. Tycker inte riktigt att jag har grepp om det alls just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0