Månadssammanfattning: Maj 2013

Maj:

 

Lästa:

 

Finale - Becca Fitzpatrick
Chasing Brooklyn - Lisa Schroender
Late Summer Rain - Aubrey
Unspoken - Sarah Rees Brennan
Obsidian - Jennifer L. Armentrout
Starters - Lissa Price
 
Antal: 6
Antal lästa detta året: 27

Svenska: 0
Engelska: 6

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 6
Manliga författare: 0   :(
 
 
Bästa bok: Nej vad svårt :( Får bli Unspoken, den var helt amazing!
 
 
En bok jag inte rekommenderar: Starters var nog den boken jag tyckte minst om den här månaden, men den var ändå inte dålig. Gillade handlingen och världen var intressant, men karaktärerna var inte lika bra. Jag läste bara på grund av historien.
 
 
Recensioner: Haha, det är här allting bryts. Har inte blivit klar med en enda, och usch vad det suger :p


Sammanfattning: Det här var inte i heller någon toppen månad, dock bättre än den förra. Den började helt fantastisk och efter bara den första veckan hade jag läst ut 4 utav dem. Sedan blev det lite segt. Tro inte att det var på grund av böckerna, utan det var annat som hände runt omkring mig.

Planeringar för nästa månad: Nu så! Nu är det alldeles strax sommarlov och jag är mer peppad än någonsin! Ska läsa så mycket, ska koncentrera mig på bloggen ordentligt för en gångs skull och det kommer att bli toppen.
Har denna månaden även tänkt att äntligen försöka läsa ut några serier. Gjorde en bokbeställning för någon vecka sedan som borde komma när som helst och en del av dem är sistadelar i en serie. Så nu ska jag ta och avsluta lite serier helt enkelt, som dock är lite sorgligt också. För många utav dem är serier som jag älskar </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0