♥ Spahotell i fyra dagar ♥

Det här är ett tidsinställt inlägg och jag är just nu påväg upp till Göteborg där jag ska bo på ett spahotell i fyra dagar med min familj och några vänner. Det ska bli jätte skönt då jag inte har hunnit spendera så mycket tid med familjen den här sommaren och nu finns det äntligen tid. Jag kommer att vara där i fyra dagar och kommer hem på söndag kväll. Jag ska under den tiden få spabehandling, göra ett besök på liseberg, åka till Ullared och besöka sci-fi bokhandeln i Göteborg :)
Dock så kommer bloggen inte stå still då jag har tidsinställt några inlägg för nu över helgen, så det kommer att bli bra ändå.
 
Btw: En lång trailer för Catching Fire kommer ut om två dagar! :DDDDDDDDDDDD
Är så taggad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0