Månadssammanfattning: Juni 2013

Juni:

 

Lästa: 

Switched - Amanda Hocking
Every day - David Levithan
Pretties - Scott Westerfeld
Shades of Earth - Beth Revis
Onyx - Jennifer L. Armentrout
Älskar - Hatar - Jenny Downham
I heart you, you haunt me - Lisa Schroender
 
 
Antal: 7
Antal lästa detta året: 34

Svenska: 1
Engelska: 6

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 5
Manliga författare: 2
 
 
Bästa bok: Shades of Earth utan tvekan :)
 
 
En bok jag inte rekommenderar: Den här punkten känns ibland lite onödig då jag inte ofta ogillar böcker starkt. Men får säga att jag inte var riktigt nöjd med varken Pretties eller Älskar - Hatar. De var fortfarande bra, men jag hade förväntat mig mycket mer tyvärr.
 
 
Recensioner: Äntligen börjar det här gå bra. Har börjat planera och skriva mina recensioner på ett annat sätt och än så länge har det fungerat bra. Har bara fyra kvar att skriva av alla som jag har läst detta året och det känns helt underbart :)


Sammanfattning: Jag är faktiskt väldigt nöjd med den här månaden. Den första som har gått riktigt bra den senaste tiden. Bloggen har varit mycket mer uppdaterad, recensionerna har flytit på, antal lästa böcker började öka och det känns bra.

Planeringar för nästa månad: Nu i juli hade jag tänkt att ha ett sommartema. Har några sommar good-feel böcker i bokhyllan som jag har sparat just till sommaren och äntligen ska få ta tag i. Jag har bland annat planerat att läsa Mitt perfekt liv och Mycket mer än så av Sarah Dessen, Catching Jordan av Miranda Kenneally och Sommaren jag blev vacker av Jenny Han. Det är några som det känns som att nästan alla andra har läst vid det här laget.
Denna månaden har jag även bestämt mig för att äntligen läsa Korsad av Ally Condie efter att ha lånat och lämnat tillbaka den några gånger. Ska även försöka hinna med att läsa Hades av Josephine Angelini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0