Månadssammanfattning: December 2012

December:


Lästa:

Rift - Andrea Cremer

The Raven Boys - Maggie Stiefvater

Abdis Äventyr - Madonna

Herr Peabody's Äpplen - Madonna

Yakon och De Sju Tjuvarma - Madonna

Multo di Kosing - Madonna

Dash och Lily's utmaningsbok - Rachel Cohn & David Levithan

Let it snow - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle

My soul to save - Rachel Vincent

 

Antal: 9

Antal lästa detta året: 100

Svenska: 5
Engelska: 4

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 10
Manliga författare: 2
 
 
Bästa bok: Hmm.... Som vanligt är det väldigt svårt. Men någon utav dessa tre:
 
 
 
 
En bok jag inte rekommenderar: Har inte läst någon bok den här månaden som jag inte tyckte om.
 
 
Recensioner: 1 som är publicerad. Usch, usch, usch. Men har faktiskt skrivit 3 till som inte är publicerade. Tror jag har typ 6-7 stycken recnesioner sparade på datorn som jag inte har publicerat än. Får göra det nu :)


Sammanfattning: Allt som allt har det varit en bra månad. Hann läsa 9 böcker och klarade därför mitt mål. Är väldigt glad över det :)
Läste 4 böcker jag velat läsa väldigt mycket denna månaden och som min syster tog med från sin mamma till mig. Och det är alla de som är skrivna utav självaste Madonna. Väldigt intressanta böcker och även ifall hon kanske inte är världens bästa författare så gillar jag hennes historier. Är egentligen skrivet åt barn men ungdomar och vuxna kan gilla dem exakt lika mycket. De är ganska speciella.
 

Att förbättra till nästa månad: Recensionerna! Egentligen är jag inte efter med att skriva dem. Men jag är efter med att publicera dem. Ska göra så att jag nu i någon vecka eller två publicerar en recension per dag så kommer det förhoppningsvis komma på rätt spår igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0