Månadssammanfattning: Januari 2013

Januari:


Lästa:

Nya Kontakter - Sophie Kinsella
My soul to keep - Rachel Vincent
My soul to lose - Rachel Vincent
Perfect Chemistry - Simone Elkeles
Reaper - Rachel Vincent
The Perks of being a Wallflower - Stephen Chbosky

 

Antal: 6

Antal lästa detta året: 6

Svenska: 1
Engelska: 5

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 5
Manliga författare: 1
 
 
Bästa bok: Inte för att det är någon överraskning men ändå (recension kommer senare idag):
 
 
 
 
En bok jag inte rekommenderar: Har inte läst någon bok den här månaden som jag inte tyckte om.
 
 
Recensioner: Har publicerat 1, men 3 stycken är skrivna och redo.


Sammanfattning: Jag är ju som jag är och vill direkt säga att det här månaden inte gick bra. Om man jämför med förra året i januari då jag läste 10 stycken böcker så är det kanske inte så jätte bra, men sedan har jag inte i heller haft samma driv och tid den här gången. Så jag skulle ändå vilja säga att det gick okej :) Så skönt nu också när jag inte behöver stressa och bara kan ta det lugnt och läsa i min egen takt.
 

Förväntningar för nästa månad: Nästan vecka slutar jag halv tolv alla dagar, nästa vecka igen går jag bara tre dagar och nästa vecka igen är det sportlov. Så tror att jag kommer ha en del tid över till läsningen. Dessutom beställde jag nyss hem en hög nya böcker, så man får ju hoppas på att det kommer att kicka igång läslusten lite :)
 
Hur har det gått för er?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0