Två glädjetjut!!!! :D

Jag har två saker att berätta lite snabbt, för att jag har bråttom.
 
Det första är att jag igår gick till entre i Malmö med en av mina kompisar och bland annat hämtade ut våra reservationer till City of Bones den 23 augusti! *happydance* :DDDDD
 
Det ska bli så extremt kul och jag är laddad som bara den. Allt som jag har fått se utav filmen än så länge totalälskar jag och tror verkligen att det här kommer att bli något bra. Visst har de ändrat några händelser, men ibland kan det även vara bra. För vissa saker passar bättre på film medan andra passar bättre i en bok.
Var också beredd på att jag kommer att skriva en lång och spoilande recension om filmen någon dag efter!
Ska ni också se CoB?
 
 
Andra saken jag har att berätta är att om ungefär en kvart åker jag till flyplatsen och sätter mig på ett plan med slutdestination Mallorca. Där ska jag befinna mig i en vecka och två dagar efter att jag kommer hem börjar skolan. Sista året på grundskolan, snacka om att tiden har gått snabbt. Jag måste faktiskt säga att jag har mycket ångest för att börja nian och vet att det kommer att bli ett tufft år, men jag är inte den som backar för en utmaning ;)
Hur som helst så ska det bli väldigt kul att åka iväg och bara koppla av. Nu är det dessutom väldigt fint väder där nere så det ska bli extremt kul. Det är bara till att säga bye bye Sverige <3
Jag har tyvärr inte haft tid att tidsinställa några inlägg, men tror att jag kanske kommer få möjlighet och tid till att fixa lite därnere. Så tro inte att ni blir av med mig :p

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Jag ska se City of bones på bio!! Älskade boken så måste ju ge filmen en chans :)

Svar: Ja, precis. Hoppas verkligen att filmen lever upp till förväntningarna, även ifall boken nästan alltid är bättre :)
Rebecca

2013-08-10 @ 18:25:43
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Henrik

Hej!
Jag har ett jätte boktips till dig som jag verkligen tror du kommer tycka om.
Har du någonstans man kan skicka tips eller skriver man det i kommentarerna i din blogg? =)
Iaf, du kan skriva på [email protected] om du vill ha det via mail och varför jag rekommenderar boken.
Allt gott,
MvH,
Henke

Svar: Haha, okej. Du kan väl helt enkelt bara kommentera om boken här på bloggen ifall du vill, är nyfiken på vad för bok du har att tipsa om :)
Rebecca

2013-08-11 @ 22:49:51
Postat av: Henke

Hej, tänkte bara se om du fick kommentaren med boktipset sen? Såg inget nu när jag kolla och tror sidan typ hängde sig lite, så vet inte om det kom fram eller inte. Haha.

/Henke

Svar: Haha, okej. Jo jag såg det, och tack för tipset :)
Rebecca

2013-08-28 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0