City of Bones - Ny 2.33 min lång trailer

Har stannat uppe tills nu klockan ett på natten för att vara bland dem första som såg den. När jag skriver detta inlägget publicerades den för mindre än en kvart sedan. Ni kan tyvärr inte se den direkt här på bloggen men klicka HÄR och ni kan se den hela 2.33 min långa trailern.

Och vad tyckte jag då? Vet inte riktigt. Har fortfarande inte riktigt hunnit smälta att jag nyss såg den för första gången, men wow, epik var den verkligen. Börjar dessutom gilla Jamie som Jace mer och mer nu, samma gäller för Alec. Och jag är mer peppad än någonsin för filmen, sedan så kommer jag ihåg att det är mer än fyra månader kvar tills dess och humöret sjunker lite, men nu ska jag inte se på det negativa ;)

Så nu får ni ta och ursäkta mig, för att jag ska se trailern några gånger till och sedan ska jag försöka få lite sömn. Goodnight Shadowhunters! :)

 

 
Dela gärna med er vad ni tycker också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0