2 tävlingstips + min turdag!

Här kommer jag då med två tävlingstips till. Dessa startade för några veckor sedan och jag är därför ganska efter, men än har man chansen och jag tänker ta den! :)
 
- Först har vi Nelly på Nellonsbokblogg som lottar ut 4 böcker till två vinnare. Låter inte det spännande? Tryck HÄR och se vilka böcker som ligger i toppen.
 
- Sedan har även bokbloggen Boklysten en tävling där man kan vinna HELA Shades of Grey triologin. Nu vet jag i för sig att det är många som verkligen avskyr den här serien, men det är just därför som jag får
erkänna att jag är nyfiken. HÄR är tävlingen.
 

Sedan måste jag ju även nämna att jag är ganska glad just nu, då jag var en utav de två lyckliga vinnarna som vann en lite äldre ungdomsbok hos Anna på ReadingThisWorld! Tack så hemskt mycket för att du höll i tävlingen och det ska bli så roligt att få läsa A wrinkle in time som
då är boken jag valde :D Tack åter igen!
 
Grattis även till Anna från Boktycke som var den andra vinnaren!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0