Utmaning: i bokhyllan

När jag tittade runt på alla era bloggar så snubblade jag över en ganska lätt men rolig och intressant utmaning som jag hittade hos Malin på Nilmas Bokhylla som i sin tur hittade den hos Bokugglan, och tänkte då alltså att jag skulle göra den :)
 
Så här gör du:
Gå till din bokhylla. Till den översta hyllan, längst till höger. Räkna till din 34:e bok. Om hyllan tar slut så fortsätt till hyllan under och om du inte har 34 böcker, så börja om från ett. Ta ut boken. Fyll i formuläret här under.
 
(Eftersom att jag inte riktigt har någon bokhylla och i stället har mina böcker stående i högar så gör jag på ett lite annorlunda sätt i stället.)
 
Titel: Spirit Bound
Författare: Richelle Mead
 
Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: "It's both little dhampir, I care about you and I'm using you for shock value."
Sista ordet på sidan 97: case.
En sak som finns på framsidan: En tjej/kvinna, hon är lite i vad ska man säga? Mellanstadiet, alltså på gränsen mellan tjej och kvinna. (Haha, världens tråkigaste svar.)
Tredje meningen i hela boken: Today's letter had been perfectly timed, not that I should have expected any less.
Det första ordet du såg på sidan 33: My....

Vad tycker du om den här boken: Eftersom att den här boken tillhör en utav mina favoritserier, och dessutom är en utav dem bästa bland dem, så kommer det inte som någon förvåning när jag säger att jag älskar den. Karaktärerna är helt underbara och handlingen i denna boken har faktiskt ganska snabb fart, då de andra var kanske lite segare. Ni kan läsa min recension på hela serien HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0