Ett paket fyllt med lycka!

Kolla vad jag hämtade hem idag:
 
 
Äntligen! Säger jag bara. Äntligen har mitt amazon paket kommit. Jag väntar dock fortfarande på en bok som ska komma nu om någon dag, förhoppningsvis.
Egentligen var det här paketet beräknat att komma på måndag nästa vecka men så blev det tydligen inte och glad är jag! Lite kul eftersom att det nu blev en väldigt stor överraskning för mig :D
Det här är nog den beställningen jag är mest nöjd med detta året, då alla böckerna som är med är några jag verkligen vill läsa. Skulle helst vilja börja på allihop samtidigt men nu får jag nog ta att behärska mig, måste dessutom först läsa ut den boken jag håller på att läsa just nu innan jag ens får börja läsa någon utav dem.
Jag antar att ni nu är väldigt nyfikna på vilka böcker de är och tyvärr får ni vänta ett litet tag till. Kommer förhoppningsvis att göra en book-haul slutet utav denna veckan eller början av nästa. Efter att den sista boken har kommit och när jag helt enkelt har tid.

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Åhhh, ser fram emot book haulen :)

Svar: Haha :)
Rebecca

2012-11-01 @ 22:02:51
URL: http://boktycke.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Men åh så avis man blir. Kliar verkligen i fingrarna efter att göra en ny beställning snart ^^

Svar: Känner verkligen att jag kan relatera här ^^
Rebecca

2012-11-05 @ 19:20:31
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Johanna

Åh så fint! Alla bokpaket är fina :P
Jag gjorde precis en beställning på Adlibris och en gemensam beställning med min bror på Bokia och är väldigt nöjd med böckerna som blev beställda :D Ser verkligen fram tills de kommer :D

Svar: Åh, så roligt! Nu blev ju jag lite avis :)Det är alltid bra när man kan beställa gemensamt med till exempel ett syskon. Både jag och min syster älskar filmer, så det är vad vi ibland brukar beställa tillsammans.
Rebecca

2012-11-06 @ 20:56:11
URL: http://boktjejerna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0