Impulsköp!

Jag vart idag på ett köpcentrum tillsammans med min mamma och vi vart då på jakt efter jeans. Och vi hittade några snygga för lågt pris, dock hittade jag ett annat fynd också som det verkligen inte vart meningen att jag skulle hitta. Hur som helst så kunde jag inte låta bli att gå in och ta en snabbtitt när jag gick förbi Akademibokhandeln. Väl därinne så kollade jag igenom rea-böckerna eftersom att det är de sista dagarna och för att de hade sänkt priset på böckerna till halva rea-priset. Då hittade jag då: Vindens Namn, del 2 av Patrick Rothfuss, för bara 30 kr!
Jag har dock inte läst del 1 och jag vet knappt vad det handlar om, men jag har hört att den ska vara väldigt bra. Så jag tog givetvis chansen och nu har jag den här i min famn. Ännu en bok att ställa in i bokhyllan! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0