Nya böcker, böcker och böcker!

Okej, det var meningen att jag skulle ha publicerat ett inlägg för flera veckor sedan om vilka 12 böcker det var jag hade fått. Men det blev inte riktigt så som jag hade tänkt mig eftersom att min kamera helt plötsligt slutade att fungera och sedan så kunde jag inte spara några fler bilder på datorn, av någon konstig anledning. Och eftersom att jag inte är så teknisk utav mig så tog det ett tag, men nu fungerar det äntligen igen.
Tyvärr känns det även lite dumt att göra ett helt inlägg nu med bilder, eftersom att det faktiskt var ett tag sedan jag fick dem. Här har ni däremot en lista på dem:
 
Eld - Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
City of Lost Souls - Cassandra Clare
Wolfsbane - Andrea Cremer
Bloodrose - Andrea Cremer
The Awakening - Kelley Armstrong
The Reckoning - Kelley Armstrong
Demonglass - Rachel Hawkins
Vampire Academy - Richelle Mead
Frostbite - Richelle Mead
Shadow Kiss - Richelle Mead
Blood Promise - Richelle Mead
Spirit Bound - Richelle Mead
 
Jag har ju redan läst Vampire Academy serien, men hade de inte hemma på engelska förutom den sista boken. Så därför passade jag på att klickade hem dem.
Resten är fortsättningsböcker allihopa och är några jag har längtat oerhört mycket på!

Idag var jag på biblioteket, med några vänner, för att lämna tillbaka böcker. Det var egentligen inte meningen att jag skulle låna någon ny, men gjorde det ändå och fick med mig dessa hem:
 
 
A kiss in time - Alex Flinn
En dag - David Nicholls
The power of six - Pittacus Lore

Dessutom så har jag även precis gjort en ny bokbeställning, dock bara två böcker denna gången. Dessa är:
 
 
Insurgent - Veronica Roth
The Golden Lily - Richelle Mead
 
Åh, vad jag längtar till både Insurgent och Golden Lily. Tänk att jag snart kommer ha dem i min hand! :D
 
Har ni lånat, fått, köpt eller beställt några nya böcker den senaste tiden? :)
Trackback
RSS 2.0