Månadssammanfattning: Maj

Juni:

Lästa:

Demonglass - Rachel Hawkins

The Awakening - Kelley Armstrong

Wolfsbane - Andrea Cremer

The Reckoning - Kelley Armstrong

Bloodrose - Andrea Cremer

A Kiss In Time - Alex Flinn

Eld - Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren

The Golden Lily - Richelle Mead

Insurgent - Veronica Roth

-

Antal: 9

Svenska: 1
Engelska: 8

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 9
Manliga författare: 1 (eftersom att jag räknar Eld på båda)

Längsta bok: Eld, men sina 634 sidor.
Kortaste bok: Demonglass, men sina 359 sidor.
Bästa bok: Kan inte välja. Förvånande va? Nej men tyckte faktiskt om alla väldigt mycket denna månaden. Det är helt omöjligt att välja.
Sämsta bok: A kiss in time av Alex Flinn. Jag tycker om även denna boken väldigt mycket, men den spelar inte i samma klass som de andra.



Recensioner: 4, ska bli fem till.

Sammanfattning: Den här månaden gick väldigt bra. Det är nog den bästa månaden detta året när det gäller bra böcker, dessutom var ingen utav dessa böcker direkt korta och jag tog mig an några utav de längsta böckerna i min olästa hög. Känner mig väldigt nöjd då jag har haft förvånansvärt mycket att göra denna månaden, även ifall jag har haft sommarlov halva.

Att förbättra till nästa månad: Fler recensioner! Jag har planerat att skriva en recension om all böckerna den här månaden och jag ska hålla det. Men jag måste nog snabba på nu om jag vill hinna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0