Sammanfattning December 2011

December:

City of Ashes av Cassandra Clare
City of Glass av Cassandra Clare
Hungerspelen av Suzanne Collins – för andra gången
Fatta eld av Suzanne Collins – för andra gången
Den vita katten av Holly Black
Uppvaknandet av P.C and Kristin Cast – för andra gången
Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren


Antal: 7
Svenska: 5
Engelska: 2
Omläsningar: 3
Kvinnliga författare: 7
Manliga författare: 1 (Eftersom att jag räknar Cirkeln på båda två.)


Bästa bok (Inte omläsningar): City of Glass! Hur kan man tveka?

Sämsta bok: Det går inte att välja. Alla böcker denna månaden vart ju fantastiska!

Recensioner: 4


Sammanfattning:
Det har varit en relativt okej månad, men det kan bli bättre, mycket bättre. Jag tror att det som hindrade mig från att läsa så mycket denna månaden vart först alla prov och redovisningar jag hade innan jag slutade skolan, sedan julklappsstressen efteråt och sedan skulle jag fira jul med alla släktingar och sedan fira nyår. Då blir det tyvärr inte så mycket läsningstid över. Men jag ska bättra mig nästa år. Speciellt med tanken på mitt nyårslöfte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0