Sammanfattning: Januari läsning

Januari:

Lästa:
Beastly - Alex Flinn
Clockwork Angel - Cassandra Clare
City of Fallen Angels - Cassandra Clare
The unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin
Divergent - Veronica Roth
Mina Hemligheter - Sophie Kinsella
Tidsresenärens Hustru - Audrey Niffenegger
Silence - Becca Fitzpatrick
Tretton skäl varför - Jay Asher
Frost - Maggie Stiefvater

Antal: 10

Svenska: 5
Engelska: 5

Omläsningar: -

Kvinnliga författare: 9
Manliga författare: 1 (Åtminstonde inte 0 ;)

Bästa bok: Usch, svårt. Har läst många bra böcker denna månaden. Men om jag nu måste välja så får det bli antingen Divergent, Clockwork Angel eller City of Fallen Angels.




Sämsta bok: Får bli Beastly.

Recensioner: 6, snart 7.

Sammanfattning: Den här månaden startade väldigt bra med väldigt bra böcker. Tror jag läste ungefär 5 böcker de första tio dagarna. Sedan blev det lite sämre då skolan började och man fick läxor och prov att plugga till. Sedan så har kören som jag går på börjat igen och då måste man öva till det också. Det jag försöker säga är att det då blir mindre tid över till läsning. Men resten utav månaden gick ändå hyfsat bra. Inga omläsningar och det är jag glad över :)

Att förbättra till nästa månad: Hm, är faktiskt ganska nöjd med den här månaden och jag ska i stället försöka att göra lika bra ifrån mig i februari. Behöver inte ens nämna manliga författare, det kommer förmodligen aldrig att bli bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0