Alla Hjärtans Dag

Jag skulle vilja börja med att önska alla en glad alla hjärtans dag! :)
Hoppas ni har haft en trevlig dag. Det har åtminstonde jag haft med god mat, ljus, choklad och familjemys.
Jag har då även varit på biblioteket idag och hämtat hem hela Vampire Academy serien på engelska (förutom den sista, som jag har hemma). Väldigt taggad vart jag eftersom att det vart väldigt länge sedan jag läste dem sist. Så inom den närmaste framtiden blir det mycket omläsning.

Tänkte även berätta vilka böcker jag läser just nu och för tillfället har jag bokmärken i tre böcker. Hungerspelen av Suzanne Collins, Vampire Academy av Richelle Mead och forever av Maggie Stiefvater. Då jag har kommit till något runt sida 50 i både forever och Hungerspelen och til sida 120 i V.A.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0