Nytt Betygsystem!

Det här är andra gången detta året som jag ändrar betygsystemet. Och varför gjorde jag det nu igen då?
Jo, den senaste tiden har det blivit lite konstigt när det gäller betygdelen på mina recensioner och ni har kanske märkt att jag har skrivit t ex: 2,5/10 men ändå haft 2 eller tre stjärnor. Så har det blivit eftersom att jag har tyckt det varit svårt att bara välja mellan 1, 2, 3, 4 och 5 och därför börjat skriva halvor också. Eftersom att jag inte hade halva stjärnor, så blev det ju lite konstigt. Men nu är det äntligen fixat! Inte med halvor nej, utan nu har jag 1-10 i stället för 1-5. Och nu ska jag verkligen hålla mig till detta och inte hålla på att ändra det igen så det blir förvirrande.
 
I stället för stjärnor har jag nu i stället lite annorlunda hjärtan. De ser ut så här:
 
 
Jag ska ändra betygen till de nya på alla mina recensioner imorgon. Just nu har jag varken ork eller tid.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0