Paus

Okej, nu tänker ni säkert "varför ska hon ta en paus nu när hon  precis har startat bloggen?". Jo, jag vet att det låter konstigt men jag trodde allvarligt talat att jag skulle ha mycket mer tid för bloggen när jag startade den. Men det hade jag inte, tyvärr. Istället har jag fått en massa prov att plugga till på väldigt få dagar och det blir att jag inte har tid till att fixa till det sista i bloggen just nu.
Men, efter julafton (då jag är fullt ut ledig) ska jag ta tag i bloggen och fixa till designen och dessutom slänga ut recensioner jag kommer till att skriva. Dock kommer det snart att droppa in en engelsk recension på City of Bones eftersom att vi hade det som en uppgift (vilket jag är för övrigt väldigt glad över) i engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0